[Tajfutas] BTFSZ évindítás

BTFSZ tajfutas at btfsz.hu
2019. Jan. 2., Sze, 11:43:16 CET

A BTFSZ hagyományosan a Budapesti Tájfutó Napok programjaival nyitja az
évet.

BTFSZ közgyűlés 2019 január 18-án délután 17 óra.

Helyszín: BSU Sportszékház, 1053 Budapest, Curia utca 3. földszinti
nagyterem

Budapesti Diák Teremtájfutó Bajnokság. Január 19-én szombaton, 9 órától

Helyszín: Gazdagrét-Csíki-hegyek Általános Iskolában (1118. Budapest,
Csíki-hegyek u. 13-15.)

Szenior Találkozó Január 19-én, szombaton 14 óra és 17 óra között.

Helyszín: Tabáni Spartacus társalgója. Cím: 1013 Budapest, Attila út 2.
(pincehelyiség)

Ripszám Henrik emlékverseny Január 20 vasárnap 10 órától. Előtte koszorúzás

Helyszín Hűvösvölgyi: Gyermekvasút Első alsó végállomása.

A programokról részleteket és egyebekről is a BTFSZ honlapján olvashattok.

http://www.btfsz.hu/

--
Mets Miklós BTFSZ