[Tajfutas] Hunor'19 Zalaegerszeg

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Feb. 26., K, 14:37:55 CET

Sziasztok!

Még 3 napig nevezhettek a legolcsóbban a Zalaegerszegi Hungarian-O Sprint
Weekend -re.
Kiválló felkészülési lehetőség az idei Kaposvári és a jövő évi
Zalaegerszegi Rövidtávú OB-kra. 4 rövidtávú futam.

Szombaton mindkét futam célja az AquaCity-ben lesz. Nézd a medencéből a
futásod után a többiek célbaérsét. Mindez a tervezett szállástól 300 m-re

Nevezés:
http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6479

Ne feleddjétek, hogy aki tavaly ingyenes indulást nyert, csak akkor
érvényesítheti, ha az első nevezési határidőig benevez.

Szombaton éjszakai egyéni pontbegyűjtő Egurscug Kupa nem városi körülmények
között. Ide is nevezz,
http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6481

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>