[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás és tagdíj !!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Feb. 20., Sze, 23:55:54 CET

Sziasztok,

Nem lehet és nincs is szükség rá, hogy a még nem létető többletszavazati
jog döntsön a közgyűlés határozatképességéről. Ezt a jelen lévő tagi
vezetők, vagy meghatalmazottaik létszáma adja meg.

Tájékoztatást kell küldeni (Szövetségi feladat), hogy mindenki rendezze
a kezdésig a tagdíjfizetési kötelezettségét. Csak a 25.000,- Ft-t

Ha a Közgyűlés átengedi ezt a többletszavazati javaslatot, akkor azt
nagyon nehéz lesz korrigálni. Kíváncsian várom, hogy ráébrednek-e a
hamarosan csak "egyszavazati joggal" rendelkezők, hogy el kell menniük,
vagy meg kell bízniuk egy velük lojális küldöttet, hogy leszavazzák ezt
az előterjesztést. Szerintem most is lehet egy küldöttnek, több
szavazata/megbízása. Ez egy fontosabb szavazás, mint az elnök vagy
elnökségi tag választás.

Szerveződjetek egyszavazatosok.