[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás !!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Feb. 20., Sze, 14:37:31 CET

Szia Laci,

Mert a jelenlegi még demokratikusabb. (Fékek és ellensúlyok rendszere. :)

Egy klub/egyesület legalább 10 tagból áll. Több szakosztályos
egyesületnél elképzelhető, hogy a tájékozódási futó szakosztályban egy
tag van és az még nem is rendelkezik rajtengedéllyel. :))

Ettől még

"(2) A tagok kötelezettségei:

a) a sportág fejlődésének és eredményességének elősegítése, a sportág
népszerűsítése, propagálása,

b) a Szövetség Alapszabályának, Szabályzatainak, valamint a Szövetség
szervezetei által hozott határozatoknak a megtartása,

c) a Szövetség célkitűzései megvalósításának elősegítése, a rendes
tagságából ráháruló, meghatározott feladatok teljesítése,

d) a tagdíj határidőig történő befizetése."

ezeket mind vagy részben teljesítheti.

A kicsi klub még kisebb lesz. A tavalyi közgyűlésen 32 tag vett részt
(82-84-ből). Többlet szavazati jog esetén az első 10 klub képviselőnek
együtt gondolkodása esetén már bármit megtehetnek, az előző részvétel
arány esetén.

Tájékoztatásul a "kicsiknek"/elfoglaltaknak: "(4) A tagoknak legkésőbb a
Közgyűlés megkezdésének időpontjáig írásban be kell jelenteni,
meghatalmazni azt a személyt, aki a képviseleti joggal rendelkezik"

Ez a személy "bárki" lehet. Én is voltam képviselője talán a szentendrei
klubnak sok-sok évvel ezelőtt.

Köszönöm, hogy már 223-n letöltötték az alapszabály módosítás
magyarázatát
<http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/20429/tipus/download>.
Gondolkodjatok rajta. (Mármint a klubotok/szakosztályotok vezetése)