[Tajfutas] [MTBO] RE: Osztrák-magyar sítájfutó verseny a Bécsi-erdőben, február 23-24.

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Feb. 18., H, 08:14:03 CET

Melléklet (Bilder Ebenwald Feb 2019k.pdf) előnézete
<https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=fd6629b0fe&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1625742390029222953&th=168fcc1715fc8429&view=att&disp=inline>
a kisbuszban péntek
[...]
1.7 MB
[...]

a kisbuszban péntek délutáni indulással van még 2 hely
MM
<https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=fd6629b0fe&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1625742390029222953&th=168fcc1715fc8429&view=att&disp=inline>

dr. JANKÓ Tamás <jankot at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. febr. 18., H,
8:01):