[Tajfutas] MecsekOpen kedvezményes nevezés

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Feb. 13., Sze, 22:40:27 CET

Sziasztok!

A manapság korainak számító kedvezményes nevezési határidőnek az a
hátránya a rendezőség szempontjából, hogy elvileg ma estig közzé kéne
tenni az előzetes pályaadatokat is (Versenyszabályzat 5.4 pont).

Én a konkrét adatok nélkül megvagyok, viszont megköszönném, ha legalább
a tervezett pályaegyezéseket közzétennétek péntekig!

Üdv,
Skuló Marci