[Tajfutas] Idegen a cowboyok között. - térképjavítás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Feb. 8., P, 00:41:01 CET

Sziasztok,

1. Végy egy georeferált alaptérképet, szintvonalakkal.

2. Végy három eltérő színű 0,5-s Rotring ceruzát és egy Silva (ez itt a
reklám helye) laptájolót.

3. Az alaptérképet helyezd fel egy kezelhető méretű (A/4) pl.
bakelitlapra. Ezt takard le egy jó minőségű hőtágulásra, nedvességre nem
érzékeny, átlátszó bandatex-el.

4. Menj ki a terepre és ne rajzold, hanem mérd fel a területet
tájékozódási futó szemlélettel. (Esetleg a lábad helyett használt
lézertávmérőt a mérésekhez.)

5. Munkádat szkenneld be és rajzold felül pl. OCAD vagy OOM programmal.
Tervezz rá egy pályát vagy többet.

6. A kész munkádat mentsd ki PDF formátumban és keress fel egy digitális
nyomdát és bruttó 130 Ft/lap áron nyomtassál ki belőle a célnak
megfelelő darabszámot. (Pretexre)

7. Találj ki egy versenyecskét, edzést, gálát stb. és hívd meg rá a
környezetedben élő bokorugrókat.

Ha ez így elsőre nem megy, akkor kérjél kvízmintára segítséget. Elsőre
felezd meg a feladatot és társulj be egy gyakorlott javító mellé.
Otthoni rajzolásnál kérj telefonos (Skype) segítséget.

Ne kérj segítséget kocogótól, turistától, erdőőrtől. A medvékkel és
farkasokkal pláne ne állj le beszélgetni.

Ha ez mind nem opció, akkor hívj egy hozzáértő migránst (az a személy
aki nem a lakhelyén végzi a munkáját.)

Hogyan festett ez 2010-ben a Pécs-Dömörkapu edzőtérkép javításánál.

1. Alaptétkép mellékelve.

2. -3 egyben mellékelve

4 Helyszíni munka mellékelve

5-6 A kész munka pdf-ben megtekinthető, ilyet készít egy nyomda is.

Fogy a magyar, fogy a pécsi javító (ha még lenne miből), így migránsokat
kell foglalkoztatni.

Tehát idegenek jönnek a cowboyok közé. Jelesül Sulyok Ábel. Ott fog
javítani Dömörkapu környékén, ahol én munkálkodtam 2010-ben. Ha fedik
egymást akkor összevethetjük, ha egymás mellett vannak, akkor odaadhatom
az állományomat, ha használható.

Bátran kereshetsz Ábel, ha tudok, akkor segítek vagy én kapok tőled új
ötleteket.

Ez lesz a várható verseny: "Igaz Béla emlékverseny"
<https://www.youtube.com/watch?v=Q1P_bmBoOsY>