[Tajfutas] Tájékozódási futó tesztlap 2.

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Feb. 3., V, 01:46:43 CET

Sziasztok,

Előzmény: "Arra gondoltam, hogy el kellene készíteni a "Légy üdvözölve a
természetben-2000" c. CD összeállítás feladatlapjait úgy, hogy Google
(Drive) űrlapokon kvízjátékként elérhetők legyenek oktatás/időtöltés
céljából."

a Tájékozódási futó tesztlap 1
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfogQgsbFkYKdjmU5kVTiHPR3EfixpAFxq9GX1RoVKTohzmew/viewform?vc=0&c=0&w=1>
-n történt pár apró módosítás.(86 megfejtés érkezett ezidáig) Az első
kérdésnél két azonos metszet szerepelt, ezt javítottam és az Opció:
3-nél szereplő metszeten finomítottam/pontosítottam, mert az Opció 5-l
nagyon hasonló és megtévesztő volt a rajza. Továbbra is bátran írjátok
meg, ha hibát találtok egy játékban. Beépíthető jó ötletekkel is szabad
ostromolni.

Ezúton megadom a következő teszt linkjét: Tájékozódási futó tesztlap 2.
<https://goo.gl/forms/qlnQQSTxF5VaWqeP2> A program úgy van beállítva,
hogy felcseréli az opciókat (összekeveri) minden belépésnél. Jó tesztelést.

Szabad a pálya. A 3. is hasonló lesz az előző kettőhöz. (Készen van, de
még nem küldöm.) A negyedik a Pápaszem feladvány lesz. Lehet előre
elkészíteni a "Pápaszemek" szintmetszeteit. (Feladvány és segédlap
mellékelve.)

Fiatalokat "kötelező" bevonni a játékba, családok egymással
vetélkedhetnek. Válogatott versenyzőknek "kötelező" szellemi felmérő!!!! :))

Ui: továbbra is várok Google űrlapok szerkesztésében jártas emberkék
jelentkezését, hogy tanácsokat/praktikákat kérjek tőlük-

Bátorítom a klubvezetőket/intézőket/edzőket, hogy bátran küldjék tovább
a levelet a tagságuknak/neveltjeiknek. Köszönettel veszem ezen ténykedést.

Jó kikapcsolódást. Üdv, Janó