[Tajfutas] Térkép adatbázis (nyílt levél, javaslat)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Dec. 27., P, 16:10:26 CET

Sziasztok,

Mivel Kovács Gábor (Térképbizottság) és Petrócki Ádám (IT Bizottság) is
listaolvasó, mellette MTFSZ elnökségi tagok is, így ezen levelem egyben
a szövetségnek szóló javaslatnak (nyílt levélnek) is tekinthető.

A Word of O felületén a mai napon találtam a norvég szövetség honlapjára
mutató alábbi linket (hírt):

http://orientering.no/nyheter/norges-orienteringsforbund-velger-karttjenesten-omaps/

A NOF tájékoztatás a tagjai felé arról szól, hogy átvették a svéd
szövetségnél használatos térkép adatbázis szoftvert, és az adatok
feltöltésére és a szoftver használatára kérik fel a tagjaikat.

A svéd oldal itt tekinthető meg: https://www.omaps.net/se

Az ausztrál pedig itt: https://www.omaps.net/au

Gábor és Ádám és további hozzáértők, kérem, hogy tanulmányozzátok át,
esetleg kérjetek hivatalos információkat a programról, felhasználásáról,
hátha itthon is használható lehetne egy ilyen felület.

Köszönettel és üdv,

Kelemen Janó