[Tajfutas] Hajógyári-sziget

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Dec. 20., P, 23:20:18 CET

Amikről beszélünk (Sziget és Aggtelek) azok 2021 évi események, addigra
még el is adhatják a szigetet és még vissza is vásárolhatják kétszer,
háromszor.

Én azt hallottam a zuhanyhíradóban, hogy a 2021 évi Sziget fesztiválra
már áprilisban megépítik a faházakat szabadon szétszórva és a
sátorhelyeket is értékesítik kötelező felépítéssel, a mobil vécékből
(kifejezetten gender semlegesekből) alakítanak ki labirintust a
pályakitűző késére alapján. Jaaaa és holnap elkezdenek fákat ültetni,
amikből addigra mamutfenyők nőnek. Ha ez mégsem jönne össze, akkor
Vásárhelyi Tass most karácsony után felvásárolja a Tesco-s leértékelt
műanyag fenyőfákat és felajánlja a rendezőknek, akik a Duna vízével el
is kezdik őket bőszen locsolni.