[Tajfutas] Hajógyári-sziget

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2019. Dec. 20., P, 19:07:13 CET

Wow, tényleg lesz Aggteleki-karszt? Épp nemrég ábrándoztam ott, hogy ebben a szép erdőben miért nem tájfutunk? Farkas nem volt.

D.

---- Kelemen János wrote ----

Sziasztok,

Jelentem észrevettem és azt is, hogy az Aggteleki hegységben is van egy merész OB rendező.

Ott nem kell tartani a terepzárlat megszegésétől, mert a farkasok és medvék biztosítják a terület védelmét.

Én nem mernék oda kimenni mint térképjavító.

Amúgy ez a Sziget? https://www.groomania.nl/hajogyari-sziget-terkep.html

A DOL-ig kiássák a palotát és kialakítanak benne egy labirintust:

http://www.aquincum.hu/romaiorokseg/helytartoi-palota/

Janó