[Tajfutas] Hajógyári-sziget

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Dec. 20., P, 17:27:33 CET

> mert állítólag más olyan területtel is nyertek versenyt, ahol a térkép
> tulajdonosát meg sem keresték. Fura.

Gondolom a Vöröspocsolyás-hátra gondolsz, ahol a normáltávú versenye
lenne a diákolimpiának.

Nem kritizálva a régi térképet, én remélem, hogy azt megcsinálják
újonnan lézerszkennelt alapról. Ettől függetlenül én egyeztetnék veled,
mert ha már úgyis új térképkiadási vagy -nyilvántartási szabályzatról
gondolkodunk, akkor nem lenne rossz meghonosítani a terepgazda
szemléletet is. Vagyis hogy egy területen egy térképtulajdonos szervezet
tartja a kapcsolatot az erdészettel, nemzeti parkkal, esetleges
magántulajdonosokkal, stb..

Üdv,
Skuló Marci