[Tajfutas] ... live

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2019. Dec. 17., K, 18:57:04 CET

Sziasztok !

„Szerintem a nevezési díjak a hazai tájfutó versenyekre (nem világversenyekre) nagyon alacsonyak, bár sokan állítják az ellenkezőjét, de tessék összehasonlítani.”

Tényleg alacsonyak a tájfutó versenyek nevezési díjai pl. egy terepfutó versenyhez képest, bár néhány rendező már eléggé megemelte, és még így sem drága.

Az érem másik oldala:

Kétnapos verseny négy tagú család számára, egy éjszakai szállással és egy étkezéssel, átlagosan, nem túl nagy igényekkel kb. így néz ki.

Nevezési díj:                           20 000 Ft

Szállásdíj fűtési szezonban:   20 000 Ft

Benzin:                                   15 000 Ft

Étkezés:                                  10 000 Ft

Összesen:                               65 000 Ft egy hét vége, lehet, hogy több.

Ha fenti alap költségek közül bármelyik drasztikusan emelkedik, lehet, hogy még  kevesebb alkalom jut a  hobbyra . Amíg lehet, megyünk.

Üdv.:

Tóth Karesz