[Tajfutas] Zalaegerszeg live

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Dec. 16., H, 17:34:51 CET

Szia Gerzson,

Amikor azt írtam, hogy a "nagyfokú érdektelenség", akkor a MapRun-ra
gondoltam.

A pécsi MapRun pályát ( a kifejezetten felkért három tesztelőn kívül) 1
azaz egy fő teljesítette. Ő is sportágon kívüli. Egy pécsi georallye-s.

A pályák közel egy hónapja "állnak". (Szerencsére nem kell hozzá pontőr.)

Ezt üzente a MapRun Facebook oldalán: Sziasztok! Megcsinaltam a pecsi
palyat, nagyon tetszett, koszonet erte a keszitonek!

No, ettől hízik az ember mája.
Mit írjak neki? Köszi öreg, de egy fecske nem csinál nyarat.