[Tajfutas] vágd zsebre a tájfutó térképjeleket

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Dec. 15., V, 19:16:37 CET

Sziasztok,

Már két okostelefonom van (a bőség zavara) és ebben az újabban (jó régi,
pár éves) még egy SIM kártya is helyet foglal.

Így le tudtam tölteni a symbOri appot. Ne legyen hiányérzetetek, ha nem
használjátok. Nagyon hiányos. Tán a jelek harminc százalékáról van képi
illusztráció. Amíg pl. egy házat, átjárót és pillért nem tudnak
lefotózni és feltölteni, addig nem lehet azt mondani rá, hogy minden OK.
Jaaaa, és az ISOM 2017 és ISSprOM 2019 jelkulcsát kellene tudnia,
tanítania az app-nak. Igaz, ez még hazánkban sem okoz gondot, mert
egyikről sincs hivatalos fordítás. :((