[Tajfutas] Silvanus téli edzéssorozat

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2019. Dec. 14., Szo, 21:47:06 CET

Vasárnap reggel nyílnak a János-hegyi futókörök a KFKI-tól
<https://www.google.hu/maps/place/KFKI/@47.4867989,18.95374,1012m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4741de52cfec418b:0xbc8bf2f08b399498!8m2!3d47.4870175!4d18.9550586?hl=hu&authuser=0>
a MapRun-ban. Nem kell SI dugóka, és nem kell időmérést kérni, csak indítsd
el a MapRun-t a telefonodon. Szalagozás nincs, helyette egy kék pont
mutatja a mindenkori helyzetedet, mennyi van még az emelkedőből 🙂.
Bármikor teljesíthetők a pályák, nemcsak vasárnap.
3 féle, különböző hosszúságú futókör, és egy tájkerékpáros, ami a
leghosszabb futókörrel azonos.
A térkép letölthető pdf-ben
<https://drive.google.com/open?id=1uvPU83JO4nzQIYSAyMfrkXfEx5ZKsfnG>, és
mindenki kinyomtathatja magának, ha szeretne papírtérképet is használni.
A térképet *Erdélyi Tibor* készítette, és a *Tájkerékpár szakág* bocsátotta
rendelkezésünkre. A térkép "krómozását" *Scultéty Márton* készítette,
*köszönjük!*
Jó futást, kerékpározást a futókörökön és tájfutó edzésen is!

[image: térkép.jpg]

[image: nyitó.jpg]

[image: térkép.jpg]

Hegedűs Béla <hbfort at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 12., Cs,