[Tajfutas] holtverseny és HK

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Aug. 24., Szo, 19:06:21 CEST

Szaki, te még nem tudod, de vélhetően már a fegyelmi bizottság előtt van a
feljelentés miszerint döntően befolyásoltad a verseny kimenetelét, amint én
is tettem, amikor nem jelentem meg egy olyan ob-n amire nem neveztem:-)
Én mondjuk eleve bele íttam volna a kiírásba, hogy holt verseny nincs, ha a
(három) célbíró nem tudja eldönteni a sorrendet, pézfeldobással döntenek,
ha ezt mkndeni előre tudja, ok.
És akkor itt jön a kérdés, ha egyéni indulásos versenyen valakit, akinek
öskori dugókája van, én siac-kal 1 mp-cel megverek, ki ment jobbat??
MM
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve