[Tajfutas] UBM Kupa Szeleste Arborétum

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Aug. 23., P, 23:06:09 CEST

Szia Zsolt,

Mivel az általad megadott linken már júliusban megrendezték a versenyt,
ezért ez a hivatkozás talán jobb lesz:

http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6541

Amúgy én ugyanazon szombatra egy pécsi versenyt javaslok a nagyérdemű
figyelmébe. Még nem nevezett rá senki
<http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6543>.

Őszi Kikerics Kupa
<http://www.tajfutaspecs.hu/images/stories/versenyek_2019/kikerics/2019_kikerics_kiiras.pdf>

Csak 500,- Ft a nevezési díj az egyénin (gondolom a napi rajtengedélynek
sincs külön költsége, mert nem írnak róla), és én készítettem a térképet
(sic!) 2014-ben, majd 2016-ban újrahelyszíneltem és most is eltöltöttem
vele pár órát. A térkép 2016-ban harcban volt az "Év térképe" címért. A
térképbizottságtól hasonló pontokat kapott, mint a Lillafüred térkép
(WUC2016), de a válogatott nem tudta értékelni, mert nem is futott rajta
és mert az utolsó pillanatban fogadta be a zsűri.

Pécs közelebb van Kaposvárhoz, mint Szeleste, így valszeg ROB
relevánsább a terület is. :))

Ha teheted, akkor gyere Pécsre.