[Tajfutas] MTFSZ 50 -BMTFSZ 50

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Aug. 22., Cs, 02:14:38 CEST

Sziasztok Pécsiek

> Pár éve (2014.10.28-2015.03.23 között) hetekig jártam a pécsi
> Tudásközpontba és egyenként lapoztam át a Dunántúli Napló számait és
> jegyzeteltem ki és készítettem jó és rossz futókat a tájfutó
> cikkekről, aztán egy év múlva felfedeztem a digitalizált archívumot.
> Legalább már tudom, hogy melyik napokat keressem, mert 29 db A/5
> lapokon sorakoznak évjáratonkémt a megjelet cikekk neve, időpontja és
> oldalszáma :))

Az átnézett időszak 1961-1987. *Akinek van kedve és ideje hozzá, hogy az
elektronikus archívumban az általam készített lista alapján megkeresse,
letöltse és kivágja a cikkeket, az forduljon hozzám bizalommal és
átadom/megküldöm a rendszerezett jegyzeteket.*

S a keresés helye:
https://library.hungaricana.hu/hu/collection/helyi_lapok_baranyamegye_dunantuli_naplo/

Ilyen cikk készült 7 darab a Tájfutásért-Pécs Alapítvány honlapjára:
mutatóba egy
http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/terkepek/69-hirek/674-dncikkek

Kövessük a somogyiak (Kutnyánszky Ernő) útvonalát, jó felé haladnak.
Ragadjunk rájuk.