[Tajfutas] rg

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Aug. 21., Sze, 11:00:19 CEST

Sziasztok!
Egy kérdés a route gadgetre vonatkozóan. GPS felvitelnél tévedésből a HK
első napi fájlját adtam meg a 2. napi útvonalamhoz. Ezt követően hiába
ismétlem meg az eljárást a helyes fájllal. A rendszer azt válaszolja ugyan,
hogy sikeresen mentette, ami szerintem azt jelenti, hogy az előzőt
felülírta az újjal, de ez nem igaz, mert továbbra is csak a régi hibásan
elkészült útvonalat látom. Van-e erre valami megoldás?

Üdv:
Kéri Gerzson