[Tajfutas] 1989 Skövde

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2019. Aug. 13., K, 20:30:50 CEST

Sziasztok,

nem a véletlen műve, de a jövő héten éppen Skövdébe utazom. Ha valakinek
megvannak, és el tudná küldeni valamilyen elektronikus formában a 30 évvel
ezelőtti VB térképeit, nagyon örülnék neki. Cserébe elküldöm a göteborgi
botanikuskertben készített, kulccsal védett MapRun pálya kódját 😊.

Köszönettel
ET

Kutnyánszky Ernő <erno2002 at kabelnet.hu> ezt írta (időpont: 2019. aug. 13.,
K, 17:17):