[Tajfutas] HunOr'20

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Aug. 6., K, 16:07:31 CEST

Szia András és Andor

Köszönöm a tanácsokat. Van azonosítom, de csak a kezdet kezdetén
használtam, amikor feltöltöttem magamról pár adatot és fotót.

http://adatbank.mtfsz.hu/szemely/kepLista/szemely_id/102623 (Kérném,
hogy az MTFSZ elnöksége is kövesse a példámat, a válogatottakról már nem
is beszélve.)

Ok, így már megtudtam nézni a térképeket. Sőt, látom, hogy a térkép
adatbázisba is "belepiszkálhatok".

Amúgy nem nagy értelmét látom ennek a "lakatolásnak"", pláne, hogy elég
gyengék a térképek felbontásai.