[Tajfutas] gondolatkisérlet

Lajos Sárecz lsarecz at gmail.com
2019. Ápr. 26., P, 10:35:50 CEST

Szia Sólyom!

Mivel nem ismerem a problémád pontos körülményeit, ezért nem szeretnék
állástfoglalni, de abban biztos vagyok, hogy nem etikus valakit úgy név
nélkül vádolni valamivel egy országos listán, amiről talán senki nem tudja
pontosan mivel vádolod, de (majdnem) mindenki tudja, de legalábbis erősen
sejti, hogy kit vádolsz.

Javaslom, hogy az adott civil szervezet elnökségi tagjai közül keress meg
olyanokat, akik tudnak segíteni a probléma megoldásában korrekt és
tisztességes keretek között, elkerülve a felesleges feszültségek keltését
és esetleg jogtalan vádaskodásokat.

További szép és békés napot!

Üdvözlettel!
Sárecz Lajos