[Tajfutas] Mecsek Open utoljára

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Ápr. 23., K, 10:15:00 CEST

Miután felvilágosítottak, hogy térképcserével folyt le a verseny, most
jöttem rá, hogy Marton Péternek még egy bakija volt, ugyanis a pályarajza
szerint (ha jól rajzolta be) nem ment el a követendő szaggatott vonalon a
2. térkép rajtjába. A berajzolt pályáról azt látom, hogy a 6-osról rövidebb
úton ment a 7-esre. Talán főleg emiatt zárták ki.

Üdv:
Kéri Gerzson