[Tajfutas] Mecsek Open utoljára

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Ápr. 22., H, 23:24:21 CEST

1. Úszd át a lagunát Velencében, ha szemben van a pont.

2. Bemész a porcelánboltba, széttöröd a Zsolnay élkészletet. Kijössz
ugyanazon az ajtón és visszaszólsz. Bocsi, elvétettem az ajtót, ide
igyekeztem a szomszédba a boxterembe. (Marton Gy. nevű versenyző nincs
F75-ben)

3. Értelmezd a Játszunk el a gondolattal cikkeket és erősen koncentrálj
Kerényi Dénes leírásaira.

UI. Fordulj a Rendezőkhöz mecsekopen.info at gmail.com
<mailto:mecsekopen.info at gmail.com?Subject=Hello%20again>