[Tajfutas] Mecsek O 1. nap kizárások

Honfi Gabor honfig at szuperinfo.hu
2019. Ápr. 22., H, 11:53:22 CEST

Szia Dénes,

ha a rendezők által közzé tett LEHETSÉGES HALADÁSI IRÁNY nyilai az aluljáró értesítőben direkt jelzett térképrészletben nem lett volna elegendő, akkor a valóság elég tiltással bír, mert nem 40 cm-es falat kellett másznia annak, aki az olívát is kersztezve a falmászókat megirigyló módon ötvözte a tájfutást egy egyre divatosabb sportággal...;-))

Üdv,

Fifi

Az iPhone-omról küldve