[Tajfutas] Mecsek Kupa 1.nap pályái a RG-en

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Ápr. 22., H, 10:20:46 CEST

Sziasztok!

Miután alaposan átböngésztem a Mecsek Open 1. napi térképét Gombkötő Péter
dr. berajzolt pályájával  (F75) valamint üresen, pályarajzok nélkül is,
megállapítottam, hogy én 2 helyen zavarodtam volna meg. Egyik, ahol az én
kategóriám (F75) pályáján a 2 -es és 3-as pontokat összekötő lila vonal
keresztezi a bekerített kerek épülethez vezető utat. Éppen egy átjárónak
általam nagyon bizonytalanul látott fehér átjárónak tűnő valami a fekete
vonal és a bizonytalan kontúrú libafos-zöld színű tilos csík mellett.
Otthon ülve és a számítógépes térképet kinagyítva látom, hogy tilos erre az
átjárás, de futás közben, kezemben a térképpel, az előző levelemben
említett gyenge szemem miatt képtelen lettem volna eldönteni, hogy ez az
útvonal szabad vagy tilos. A másik a cél közelében lévő lila háromszög,
amit a versenyláz miatt rögtön nem tudtam volna talán én sem értelmezni,
ahogy Péter sem. Mi ez, hogy a tilos vonallal lezárt háromszög épületeken
megy át? És hasonlít egy rajt térképi képéhez. Igaz nagyobb háromszög, és
nem vezet vonal tőle sehová, de ki az, akinek az agyán ez átfut időben, és
nem szalad a tilosba, ha véletlenül erre indul el? A válogatottakon kívük,
akiket bizonyára felkészítenek az ilyen ravaszságokra. Szokás az a
nemzetközi gyakorlatban, hogy utakat úgy zárnak el mesterségesen, hogy a
lezárás vonala az épületeken is áthatol?

Üdv:
Kéri Gerzson