[Tajfutas] Fwd: Re: Mecsek Kupa 1.nap pályái a RG-en

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2019. Ápr. 22., H, 08:00:24 CEST

Ez a szaggatás bizony sokat segített volna. Nyomtatásban sokkal sötétebb a
szintvonal. Én még a verseny után a célban sem tudtam megkülönböztetni a
bemutatott lépcső+főszintvonal rajzot egy vastag (áthatolhatatlan) fekete
vonaltól. Egyetlen szerencsém, hogy nem arra vitt a pályám, különben még
mindig ott keresném, hogy hogyan lehet bejutni a minden oldalról zárt
udvarra :)

Üdv,
GM

2019. ápr. 21., Vas 23:07 dátummal Kelemen János <