[Tajfutas] Mecsek Kupa 1.nap pályái a RG-en

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Ápr. 22., H, 00:34:29 CEST

Szia István,

Ezt írtam: "pár általam látott esetet be fogok mutatni", látott és nem
lefotózott esetet. A bemutatás alatt azt értem, hogy térképen
megmutatom, hogy hol történtek a problémák.

Ott történtek a problémák, ahol rövidíteni lehetett. A mellékletben a
térkép északi részén lévő kék ellipszisnél akartak sokan átjönni, annak
ellenére, hogy iszonyatosan balesetveszélyes és tőlük 20-40 méterre ott
álltak jól láthatóan (sárga mellényesek 2+2) forgalomirányítók. Lásd.
olvasd. értesítő. Tudtommal itt senki nem lett felírva, de a
versenybírónak a túloldalról sűrűn kellett, az én rövid jelenlétem alatt
is kiáltással figyelmeztetni versenyzőket a szabályos átkelésre. A
tömeges felírás a a következő helyen volt (lehetett), ahol a járda
metszi a letiltást. Szintén rövid ottlétem alatt 3-4 40 év feletti
versenyző haladt át ezen a helyen. Lejtett a járda, végre lehet haladni
és valószínűleg ez elvonta a figyelmüket. A lenti nagy kanyarban,
szintén rövid ottlétem alatt lett volna pár gyenge próbálkozás, de
inkább elálltak a szándékuktól. A negyedik karikával jelzett támfalról
<https://www.google.hu/maps/@46.0791228,18.2499006,3a,75y,3.85h,75.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAcNGjeSZB8HHAHZcEkYZ6w!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu>
egy versenyző ugrott le.

Újra szeretném leírni. Én a térkép készítője és pályakitűzője (és
számtalan dologban tanácsadó , "belepofázó") voltam. A
szabálytalanságokat nem én regisztráltam és bíráltam el. A verseny végén
úgy 18 óra magasságában jöttem el és a rendezőkkel nem is beszélgettem.
A felvezetőknek köszöntem meg a munkájukat és Kiss Gábortól búcsúztam
el. A versenyből nekem az maradt, amit hazaérve a lépcsőre kiraktam.
Lásd. melléklet fotó

A pontőrök egyike említette meg nekem, hogy az első órában, amikor a
válogatott versenyzők futottak még semmi gond nem volt, legalább is az
átkeléseknél. Én a Zsolnay-mauzóleumnál lévő átkelőnél voltam az első
negyed órában és minden válogatott versenyző jószerivel derékszögben
kanyarodott rá a zebrára.

Leveled alján írt mondataidra, talán választ tudok adni, a "Játszunk el
egy gondolattal 1-4" leveleimből.

Én is ember vagyok, ezért most megpróbálok lefeküdni és aludni. Folyt.
még ma.