[Tajfutas] FW: Mecsek Kupa 1.nap pályái a RG-en

honfig at szuperinfo.hu honfig at szuperinfo.hu
2019. Ápr. 21., V, 22:14:13 CEST

Sziasztok,

igyekszem úgy írni, hogy konkrétan senkit ne sértsen, de azért a lényeg ne vesszen el, mert ez eddig ebben a Mecsek Open-polémiában nem minden esetben sikerült a hozzászólóknak.

A magam részéről már az esti kimeszelések  előtt – amikor még 2.-ik voltam, s nem győztes – megfogalmaztam azt, hogy ez egy ritka remek verseny volt, csak túl sokan veszik semmibe a rögzített szabályokat.

Óriási munkája van benne Kelemen Janónak, de az egész Rendezőségnek, ami elismerést érdemelne, ugyanekkor helyette  olyan mélyre mennek egyesek ( szó szerint vagy szakmailag), ahová  jó érzéssel értelmetlen lemenni.

A további ostorozás helyett azt javaslom – Ábel véleményével egyetértve – , hogy a Kóger Gyula által vezetett Rendező stáb munkája  inkább etalonként szolgáljon, s utasítsa vissza bátran a kritikákat, melyek a szabálytalanságot elkövetők feloldozására irányulnak, mert ezzel tesznek jót a sportágunk hazai fejlesztésének, valamint a Mecsek Open nemzetközi elismertségének is.

Üdv,

Fifi

Honfi Gábor

Hálózati igazgató