[Tajfutas] Kívülről nézve -MO') fotók

Zoltán Lajtai lfabrikkft at gmail.com
2019. Ápr. 21., V, 16:52:41 CEST

Sziasztok!

A szabály egyértelmű a tiltot területen át haladásról. És mindenki aki át
haladt azon területen pontosan tudta vagy tudhatja hogy kizárással jár
majd. A versenyző dönt hogy szabályt szeg vagy betartja azokat.  Nem kell a
rendezségnek fogyatkoznia ezért.

Szép napot mindenkinek!
“Béke...”

Lajtai Zoltán