[Tajfutas] Szintkülönbség számítási hibák (Privát)

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Ápr. 3., Sze, 17:16:49 CEST

Arra érdemes figyelni, hogy egy nem barométer alapon, hanem gps szerint
mérő óra nagy szórással mér, arra ne hivatkozzon senki ha más adat jött ki
belőle, mit amit a szimbólra írtak.
Tessék végigszámolni, a térképen, és ha ott van eltérés, lusta volt a
pályakitűző számolgatni.
Ha viszont a győztes idő kb jó volt, akkor nincs hiba, mert a szint és táv
csak ajánlott. Egy pilisi versenyt senki ne gondoljon szint nélkül megúszni
:-)
MM

Horváth Sándor <SHorvath at telenor.hu> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 3., Sze,
14:13):