[Tajfutas] "felülvizsgált illetve helyesbített"

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2019. Ápr. 2., K, 19:47:08 CEST

Kedves Sz.,

Fogalmam sincs, melyik kiirasrol van szo, de teljesen egyetertek Veled
abban, hogy az "illetve" szo ele el kellene egy vesszo, legalabbis
nyelvtanilag.

Tajfutasilag, azt gondolom, hogy aki aktivan reszt vesz ebben a
sportban,
versenyrendezessel, terkepjavitassal, stekkelessel, stb., es neadjisten
meg a rendezo klub adekvat embereit is ismeri, az tudja, mire szamithat.

Tudom, hogy ezzel nem fogom elnyerni a fodijat. Egyben elnezest kerek
a tajfuto kozossegtol azert, hogy ilyen kicsinyes modon probaltam meg
csokkenteni az aktualis frusztraciomat.

Üdvozlettel, Gy., vagyis Gyula, tajfuto barataimnak pedig Zsul