[Tajfutas] Atlaszka

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Sze. 30., V, 18:26:21 CEST

Szia,

1. Tudom.

2. Sejtettem. (Összefügg az 1. ponttal)

3. Aki nem akar elmélyedni benne, annak egyszerűbben:
http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/oktatoanyagok/domborzati-abrazolas

4. Nem értek hozzá. (de áldozhatnának arra, hogy M.o-nak legyen lézer
szkennelt alapja)
5. Jó cikkek. Míg megtalálom az Shuttle Radar Topographic Mission
letöltési helyet a NASA honlapján, hogy megnézzem Pesthidegkút
domborzati modelljét, addig Ti egyszerűen vegyetek elő egy piros/kék
vagy piros/zöld
<https://pixabay.com/hu/l%C3%A1sd-3d-s-szem%C3%BCveg-szem%C3%BCveg-piros-1130931/>
szemüveget és nézzétek meg vele a képernyőtökön a linken megjelenő
térképet.
http://tajfutaspecs.hu/images/stories/domborzat/domb_2_anaglif_pesthidegkut.jpg