[Tajfutas] ONEB nevezési határidő, Farkasfa Kupa előzetes pályaadatok

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 28., P, 10:04:37 CEST

Szia Isti!

Remélem nem probléma, ha a lista nyilvánossága előtt válaszolok a kérésedre.
Jeleztem korábban is, hogy a Farkasfa Kupán biztosítjuk a későbbi indulás lehetőségét is,
ugyanakkor akceptálva a kérésedet megoldjuk azt is, hogy sötétedésig lehessen ezen a terepen egy kicsit mozogni „pontokat fogni”,
azoknak is, akik a szombati munka miatt csak egészen későn tudnak leérni, így a versenyzés már nem opció nekik.

Ha az a megoldás megfelel a nagyközönségnek, akkor aki igényli ezt a lehetőséget, az jelezze e-mailben, és nyomtatunk neki 400 Ft-os áron összpontos térképet, amivel amíg be nem szedjük a pontokat addig azokra, utána pedig stekkekre lehet majd vadászni a Farkasfai erdőben.
A térképeket a Csaliti Vendégházban lehet majd megvenni, ahol egyúttal a másnapi jelentkezést is el tudjátok intézni!

Az ONEB pályáira csak marginális ráhatásom van, hiszen bár mostanra én vagyok az elnök, nem én vagyok a pályakitűző és az ellenőrző bíró sem. A végső hosszát az F21-es pályáknak nyilván ők ketten fogják meghatározni, elsősorban azért a pályakitűző. Az első még ellenőrző bíróval sem egyeztett verzió viszont valóban olyan rövid volt, hogy ott én is kértem Ágit, hogy ehhez még azért tegyünk hozzá.:) Bízom benne, hogy lesz benne bőven feladat és élvezetes embert próbáló kihívást jelent majd a teljesítése. A terep, az élvezetről, azt gondolom alapvetően gondoskodik, mert nagyon gyors, nagyon szép és helyenként még elég technikás is.:) Nekem mindig igazi élményt jelent ezekben az erdőkben a futás. Azt ígérhetem, hogy nem hegymászás, nem bozótvágás vár a mezőnyre, hanem igazi nagy koncentrációt igénylő nagy sebességű tájfutás!

üdv. Viktor