[Tajfutas] IOF prezentációk

Gy�rgy Boz� bozan.gyorgy at gmail.com
2018. Sze. 22., Szo, 12:16:49 CEST

Azért mégis volt magyar kötődésű előadó a meetingen.
Henning Spjelkavik, aki a Hiteles időmérő rendszerek a tájékozódásban
címmel tartott előadást, magyar feleséggel büszkélkedhet Fey Zsuzsi
személyében. Zsuzsi nem csak a Tájoló norvégiai tudósítója volt, hanem
többszörös felnőtt norvég bajnoki helyezett.
Mindketten gyakran jártak Magyarországon.
Boxi

Zentai Laszlo <lzentai at caesar.elte.hu> ezt írta (időpont: 2018. szept. 21.,
P, 22:24):