[Tajfutas] Fw:Nincs cím

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2018. Sze. 20., Cs, 11:30:32 CEST

-- Eredeti üzenet --
Feladó: Nagy Lajos<nagyluji43 at vipmail.hu>Címzett: tajfutas-owner at lazarus.elte.hu, tajfutas-owner at lazarus.elte.huElküldve: 2018. szeptember 18. 16:5Tárgy : Nincs cím

"kedves barátom" remélem boldogsággal és büszkeséggel tölt el,amit velem tettél.megmutattad hogy  milyen módon kell itélkezni.hiszen csak arra mentem közuton,mert másfelé nem is tudtam menni.minden bizonnyal a nagy batyummal pontokat kerestem.a Hungária pofon után,(amikor majdnem abbahagyta,m) kaptam egy nagybbat,gondoskodtál róla hogy csökkenjen a tájfutók  (40 év után) létszáma.remélem sokat fogsz álmodni velem.     KÖSZÖNÖM a rugalmasságodat!                                        egy alighanem volt tájfutó