[Tajfutas] ROB térképe?

Gy�rgy Boz� bozan.gyorgy at gmail.com
2018. Sze. 16., V, 00:38:57 CEST

Még csak a férfi pályát tudtam összevetni a részidőkkel, de valami olyan
örült csiki-csuki cikázás bontakozik ki előttem, hogy szédülök.
A lillafüredi főiskolás VB pálya úgy sokkolta a mezőnyt, hogy volt aki a
függőkerteknél csak állt és forgatta a térképet.

Hát ez a hegyoldalban vibráló ROB pálya mindenképpen beírja magát a legek
könyvébe!
Pedig a helyszín nem tűnik extrának. Nem itt sem park, sem kiserdő, meg
átjáróház és labirintus sem. Csak az Avas oldala absztrakt
pályavezetéssel.  Irányban, távban szélsőségesen ugráló átmenetekkel.
El tudom képzelni, hogy itt mindenki vadul rohant, legfeljebb hirtelen
rájött, hogy rossz irányba.
Aki végig tudott koncentrálni, az megérdemelte a győzelmet.
Jó verseny lehetett!
Boxi

Gerzsényi Zsolt <zsolt at gerzsenyi.hu> ezt írta (időpont: 2018. szept. 15.,
Szo, 21:27):