[Tajfutas] off SZMK

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 13., Cs, 12:02:26 CEST

Szia Sólyom!

Jó ez a két kérdés, gyorsan még kettővel kiegészíteném, mert szerintem nem csak az a fontos, hogy lesz-e több tájfutó attól, amit valaki csinál itt a levlistán vagy az erdőben, hanem az is, hogy ezzel a tevékenységével elősegíti-e az általános jó/vagy jobb hangulatot a sportágban, illetve a már meglévő sporttársaknak teremt-e plusz tájfutó vagy éppen szakági mozgási lehetőséget. Alighanem már sokan tapasztaltuk azt, amiről Gerzson írt, hogy bizony nem könnyű adott esetben az ország másik felére elutazni egy verseny miatt, így szerintem a helyi/regionális tájfutó versenyzési lehetőségeknek még nagyobb a jelentősége, mint mondjuk 5-10 évvel ezelőtt.

Szóval ennek szellemében a kérdéseim:

1.       Ad plusz lehetőséget, csinál kedvet mozgásra az, amit éppen csinálok?

2.       Jobb lesz a sportágunk hangulata, könnyebb lesz a rendezők munkája, a versenyzők helyzete, ha felteszem a kérdést itt a levlistán vagy éppen élőben és választ is kapok rá?

Tudom túl sokat írok ide, de ezt sokszor mégis csak külső kényszer miatt teszem.
Még mindig nem tudom eldönteni helyes volt-e részemről az ONEB null idejéről több etapban levelezni.
Bízom azért abban, hogy objektíven kiderült mégis, hogy a mindenkori rendező az ország tájfutóinak csak egy részének tud kedvére tenni bárhogy is választaná meg egy országos bajnokság null idejét. Remélem, hogy ez a tudás a tájfutók hasznára válhat hosszútávon, és sajnálom, ha néhányunk hangulatára ez rövidtávon negatívan hatott.

A pályák és a térkép az utolsó simítások alatt állnak, bízom benne, hogy egy kellemes rövid vagy éppen hosszú hétvégét tölthettek majd velünk az Őrségben. Igyekszünk majd időnként friss infókkal/képekkel szolgálni, hátha ezt szívesen veszitek.

üdv. Viktor