[Tajfutas] kmk

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Sze. 12., Sze, 21:19:32 CEST

Szerintem rám, mint gépkocsi vezetőre gondolt :-)
 Csak az hibázik aki dolgozik.
Ádámnak pont az tűnt fel, hogy pár szerzőnek, a tájfutás terén esélye sem
volt a közelmúltban hibázni.
Akinek nem inge..Pl. Jenő Recski bányász korszakát ismertem, akár
tanítványa is lehettem volna. Nagyon jó kis csapatot hozott össze annó.
Most türelmetlen volt. -szerintem-

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept.
12., Sze, 21:09):