[Tajfutas] Szondáztatás - Mátrix (hosszú)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Sze. 12., Sze, 13:14:13 CEST

Sziasztok,

Azt ígértem, hogy a ROB után, a "Fogadj örökbe egy iskolát! - 9.
fejezet" c. cikkben írok a csodafegyverről, a Mátrixról.

A WOD2018 (Nálam "A Tájékozódás Világnapja - 2018") kapcsán anno
bonyolítottam egy levelezést a magyar szervezőkkel, amiben tettem egy
felajánlást. Mivel a válaszlevélben szerepel egy általam pirossal
kiemelt mondatrész, ezért picit elbizonytalanodtam.

Mindenkinek van már Mátrix csomagja?

Ha legalább egy válaszlevél érkezik a levelemre "Engem érdekel"
üzenettel, akkor a ROB után megírom és átadom a teljes Mátrix játék(ok)
lebonyolítási "know-how"-át. (3x3+1, 4x4, 5x5, Oktogon, Svédpálya)
Osztálynévsor Excel, Programozói CSV fájl, MT2003 versenymappa, OCAD
txt, kártyák, bója lapok, összesítő, helyigény stb.) A legalsó mondatban
szereplő ár azóta kialakult. kb. bruttó 20.000,- Ft a nyomdai költség.

Három kérésem lesz majd azokhoz, akik felhasználják a játékokat:
Szabadon használjátok a klub céljaira, toborzókra, bemutatókra,
edzésekre. Harmadik félnek lehetőleg ne adjátok át.
Előlapjára felszerkesztem a klub/reklám logot, a Homo Navigators felirat
fölé.
Ha fizetős eseményen használjátok, akkor gondoljatok rám is egy kis
donáció erejéig. (A fent írt nyomdaköltség egy sportnapi meghíváson
megtérül.)

Innen lapoz a levél aljára, onnan javasolt végigolvasni a levelezést.

Üdv,

Janó, aki azért bízik abban, hogy az MTFSZ Elnökség tagjai még olvassák
a listára írt leveleket.