[Tajfutas] ROB/ORVB értesítő

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Sze. 12., Sze, 08:35:15 CEST

Csodálom Ádámot hogy milyen udvariasan fogalmazta meg a véleményét.
Teljesen egyetértek vele. Nekem biztos nem sikerült volna:-) ilyen finoman
elmondanom, amiket gondolok. Másrészt eddig azt hittem, a pályákat győztes
időre kell tervetni a hossz/szint meg a terep függvénye. Aki már tervezett
pályát, tudja, nem is szokott ezügyben levelezni:-)
Sebaj, már csak 4-5 nap, és vissza lehet térni a nappali OB cikizésére
MM
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve