[Tajfutas] ROB/ORVB értesítő

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2018. Sze. 9., V, 17:42:58 CEST

Üdv a Rendezőknek!

A versenyértesítővel kapcsolatban a következő megjegyzéseim, illetve
kérésem lenne:
1. Az ORVB strandfürdő/célterület rajza nem tartalmazza az átfutópont
helyét, ki kellene egészíteni.
2. Intézzétek el, hogy a rajtszámmal ne csak 10-ig, hanem 11-ig be lehessen
ingyen menni. A 7 kategóriából 3 11:30-kor, vagy az után rajtol, a
legutolsó például 12:45-kor..És ezek csak az első futók.  Ne kelljen már
több mint 2 órát ott szobroznunk. Ez engem - és gondolom másokat is- jobban
elfáraszt, mint a 30 perc futás.

Üdv
Oldgombi
(Gombkötő Péter)