[Tajfutas] Hyvä Suomi!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Sze. 8., Szo, 20:32:55 CEST

Na, ne!!

Labdabirtoklásban jobbak voltunk. Biztató vereség. Nem tudok rosszat
mondani a mérkőzésről. (Bozsik)

Az első mérkőzés ellenére, jó volt a csapat. Tavasszal kellett volna
lennie a mérkőzésnek. 60 percig mi irányítottuk a meccset.

A finnek úgy jöttek le a pályáról mint egy vert sereg.

Rossi: mesél arról, hogy mint láttunk a képernyőn. Nem panaszkodhatunk.
Én vagyok elsősorban a felelős. Nem jöhet minden elsőre össze.

Dolgoznunk kell, javulnunk kell. Jobb eredményt érdemeltünk.
Magabiztosan kell kiállnunk a következő mérkőzésre, igaz csak kétszer
találtuk el a kaput.

Talán szerencsésebbek leszünk.

A közönség mellettünk állt.  (Látjátok, így kell nyilatkozgatni.)

Itthon meg üres lesz a lelátó a görögök ellen.

Gyerekek! Száraz kenyér és víz, három évig.

Hyvä Suomi!

Ui: van még egy olyan sportág mint a labdarúgás (focika), ahol ennyit
lehet színészkedni és fetrengeni.