[Tajfutas] Csilla interjú link

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Sze. 7., P, 13:28:48 CEST

Sziasztok!

Meghallhattam... Hogy hű legyek magamhoz, nagyon kritikus leszek. No nem
Csillához, hanem a műsorhoz.

Azt terveztem, hogy ma 3x is meghallgatton a Csillával készített interjút,
hogy minél tisztább képem legyen, de egyszer meghallgarni is nagyon
fárasztó volt számomra. Rettenetes a háttérzaj. Érdekes, hogy amikor a
riporter beszél, akkor kevésbé zajos, az még elviselhatő, de amikor Csilla
beszél, akkor több decibellel erősebb lesz a háttérzaj. (A többi riportban
nincs ilyen háttérzaj, akkor sem, amikor a riportalany beszél.)

Ettől függetlenül, le a kalappal Csilla előtt! És bevallom, hogy a
látszattal ellentétben nagyon szeretem őt is, apját is, anyját is. (A
nagynénjeit már hadd ne említsem.) Remélem, nem következik be az, amitől
féltettem Csillát.

Mivel eddig senki nem közölte, és hátha még lesz valaki, aki csak ezután
fogja meghallgatni, megosztom azt az észrevételemet, hogy a Csilla interjú
ebben az 1 órás műsorban 19:33-34 között kezdődik és 19:38-39 között
fejeződik be.

Nincs meg véletlenül valahol írásban is, mert nem túlzás, az én fülemnek
sajnos tényleg rettenetesen borzasztó az ilyen zajos rádióműsor.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 6.,
Cs, 17:23):