[Tajfutas] FW: Csilla interjú link

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Sze. 6., Cs, 21:17:11 CEST

OK, meg fogom hallgatni!

Ezekben az órákban én már nagyon fáradt és álmos vagyok, de holnap
mindenképpen meghallgatom az interjút, és utána talán megváltozik a
véleményem. Bocsánatot kérek, ha akaratom ellenére mégis valakit
megbántottam. Nem akartam bántani sem Csillát, sem senki mást, csak attól
félek, hogy a túl sok szereplés épp az ellenkező hatást eredményezi, mint
ami üdvös lenne számára a továbbiak szempontjából... Hogy még hosszú ideig
hozza a jó és lehetőleg még jobb eredményeket.

Üdv:
Gerzson