[Tajfutas] 120 évig akar élni?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Sze. 4., K, 18:37:03 CEST

Az akkori elnökség engem bízott meg hogy felkérjem. Talán alelnök is lett
belőle, de ebben nem vagyok biztos.
Eltávolítás nem volt, nem pályázott a hosszabbításra.
Ha valakit tényleg érdekel, FB-on lehet követni, mely sportágakban nyert,
persze a saját korcsoportjában. én nem tudom felsorolni :-) de azt tudom,
hol próbálkozik még idén.
https://drive.google.com/open?id=16aSzEntiPG-nICfWth2Z7R62jOPuD_Xn
MM

Gy�rgy Boz� <bozan.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 4., K,