[Tajfutas] 120 évig akar élni?

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2018. Sze. 4., K, 16:53:16 CEST

  Ismerve a térképhelyesbítő és a pályakitűző eddigi munkásságát, nem
biztos, hogy a legjobb fizikai állapotú versenyző fog nyerni. Lesz ott
némi tájékozódási feladat is. Tamásnak nagyon kell igyekeznie

Szávának sosem bocsátom meg, hogy az egyik megyei versenyen a 8
pontból talán hatnál is a támadópont a pont mögött volt:((

szabó laci

Idézet (Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com>):