[Tajfutas] ONEB kérés

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 4., K, 07:56:59 CEST

Szia Gábor!

Köszönjük a leveled! Végre egy kis humor.:)

Sajnos a bójákra vonatkozó kérésedet nem áll módunkban teljesíteni, mert nem szeretnénk rongálni az új silva bójáinkat amik amúgy szerintem már eleve fényvisszaverős csíkkal varrottak. A 30 főnyi rendezőség másnapi munkába menetele természetesen nem probléma.

Mi szerencsére jókat szoktunk aludni a többnyire nagyon kellemes őrségi szállásokon, igaz ami nekünk legjobban bejött és ahol gyakorlatilag már családtagként fogadnak bennünket a Csaliti Vendégházat már lefoglaltuk rendezői szállásnak. Remélem azért Nektek is jut egy kellemes szállás!

üdv. Viktor