[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Sze. 3., H, 22:48:44 CEST

Szia Viktor!

Én nem a Barátság Kupára gondoltam, hanem a két zalaegerszegi székhelyű
egyesület által rendezett országos versenyekre. (Ahová oda lehetett volna
érni, nevezetesen Keszthelyre, ott pedig értelmetlen kategória
összevonásokat végeztek.)

Üdv:
Gerzson

Hites Viktor <tajfutas at outlook.hu> ezt írta (időpont: 2018. szept. 3., H,